مطمئنا تا به حال پیام‌های تبلیغاتی دریافت کرده اید .
با افزایش تبلیغات به روش پیام کوتاه روش‌های جدیدی برای هدفمند کردن ارسال پیام به وجود آمده است , مثل ارسال پیام به یک شهر خاص , منطقه‌ی خاص و … اما باز هم این نوع تبلیغات بهترین و هدفمندترین حالت تبلیغ نیست .
پس چه کار کنیم ؟
آمارها نشان میدهد در نگاه اول اگر نام و مشخصات منبع تبلیغ را بشناسید احتمال خواندن و توجه به پیام 70% افزایش می‌یابد .
با همین نکته‌ی ساده میتوان هم هزینه‌ی تبلیغات را کاهش داد و هم تاثیر گذاری آن را , به شکلی که با تعداد ارسال پیام کم اما به مشتریان خود بازدهی آن را بالا ببرید .
پس بهترین نوع تبلیغ با پیام کوتاه , ارسال پیام به مشتریان ثابت و حتی جدید خود است .
اما به چه روش و به چه شکل ؟؟؟

برای رای دادن کلیک کنید
[تعداد رای دهندگان: 1 میانگین کل : 4]


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *