بازاریابی پیامکی یکی از کم هزینهترین و پربازدهترین نوع تبلیغات است و با گذشت زمان و حتی ورود فضای مجازی همچنان پررنگترین نوع تبلیغات در زندگی روزمرهی ماست .
امروزه کاربرد این نوع از تبلیغات بیشتر برای معرفی محصولات , اطلاعرسانی تخفیف و جشنواره هاست و کاربر جدید آن نیز معرفی صفحات مجازی به مشتریان است اما نکتهی اصلی جذابیت پیام ارسال شده برای مخاطب است .
مطمئنا تا حالا پیامکهای تبلیغاتی زیادی دریافت کردهاید اما , آیا همهی آن ها برای شما جذاب بوده است ؟
متن ارسالی شما رابطهی مهمی با بازدهی و جلب توجه پیام دارد که نکات زیر اهمیت زیادی در این زمینه دارد :
1- متن را جذاب شروع کنید
2- در مشتری با کلماتی مثل “فقط تا امروز” فوریت ایجاد کنید
3- کوتاه اما مفید بنویسید
4- برای مشتریان تخفیف بگذارید
برای رای دادن کلیک کنید
[تعداد رای دهندگان: 1 میانگین کل : 2]